Els banyadors dels èxits de la sincro espanyola

Del 18/06/2013 al 09/09/2013

L’etapa daurada de la natació sincronitzada espanyola va estretament lligada amb l’evolució dels vestits de bany utilitzats per les nedadores i que es va presentar al món sencer en les competicions més importants celebrades al llarg del segle XXI. Agradar, emocionar, impressionar, divertir, sorprendre... han estat les virtuts d’uns elements ornamentals que es consideren imprescindibles per competir amb possibilitats en els grans esdeveniments.

Des del banyador que es va presentar en la jove modalitat de combo en els 10ns FINA Campionats del Món de Natació Barcelona 2003 fins a l’espectacular abillament que evocava un banc de peixos platejats amb el qual l’equip espanyol va actuar a la final olímpica de Londres 2012, la història de la sincro espanyola troba en els banyadors un protagonista indiscutible. En aquesta exposició en presentem una selecció, els més recordats i impactants.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.