Els CLicks esportistes es concentren en el Museu Olímpic i de l’Esport

Del 12/07/2016 al 02/10/2016

Els Jocs Olímpics i Paralímpics de Rio 2016, ja estan aquí!!!.

Cada país convoca als seus millors esportistes per anar a la gran cita esportiva. Amb vista a Rio 2016 AES Click ha reunit als seus millors esportistes, Els Sport Click, i els ha concentrat en el Museu Olímpic. Estan esperant la teva visita, veuen i anima’ls a aconseguir el seu somni olímpic: pujar-se pel cap alt del podi.

La concentració dura fins al 25 de setembre i l’horari de visites és de dimarts a dissabtes de 10.00 a 20.00 hores i els diumenges de 10.00 a 14.30 hores. El dilluns és el dia de descans de l’equip Sport Click.

AES Click en la col·laboració amb la Fundació Barcelona Olímpica han desenvolupat l’exposició “Sport Click” . Aquesta exposició NO està organitzada per © PLAYMOBIL/ geobra Brandstätter Stiftung & CO.KG

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.