Exposició fotogràfica de l’Intermón Oxfam Trailwalker

Del 05/12/2012 al 31/12/2012

Amb motiu de la 3a edició de la Trailwalker Intermon Oxfam, el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acollirà l’exposició fotogràfica de l'Intermón Oxfam Trailwalker, del 5 al 31 de desembre.Més de 60 equips ja s'han inscrit a la tercera edició de la marxa solidària, que compta amb el suport d'esportistes com el medallista olímpic Joel González, ambaixador de la prova.

El Trailwalker és una marxa solidària de 100 km contra la pobresa que organitza des de l’any 2011 Intermón Oxfam. L’exposició mostra 31 fotografies captades durant la segona edició del Trailwalker per l’Associació Fotogràfica Jaume Oller (www.afjaumeoller.es), que  resumeixen l’esperit d’aquesta iniciativa esportiva i solidària i dels seus participants.  El proper 20 d’abril tindrà lloc la tercera edició a Espanya de l’Intermón Oxfam Trailwalker. El repte consisteix en que equips de 4 persones recorrin juntes a peu 100 quilòmetres en un temps màxim de 32 hores. L’edició 2013 del Trailwalker repetirà el recorregut del 2012: la “via verda”, una ruta senderista que discorrerà entre Olot, Girona i Sant Feliu de Guíxols. Els membres de l’equip han de començar i acabar junts en un clar exemple de solidaritat i treball conjunt.

L’objectiu d’aquesta marxa és lluitar contra la pobresa i la injustícia al món. Per això, el lema del Trailwalker és “Camina tu per a què elles no ho hagin de fer”. Cada equip es compromet a aconseguir donatius per donar suport als centenars de projectes que Intermón Oxfam porta a terme a Àfrica, Àsia i Amèrica. A la darrera edició, la mitjana de recaptació va ser de 2.204 euros per equip.

Sobre Intermon Oxfam

Intermon Oxfam lluita contra les causes de la pobresa, i no només contra les seves conseqüències. Per això, actua d’una manera integral en 41 països d’Àfrica, Amèrica i Àsia: coopera en gairebé 500 programes de desenvolupament i acció humanitària, fomenta el comerç just i promou campanyes de sensibilització i mobilització social.

Compta amb la col·laboració de prop de 250.000 socis, donants i organitzacions, així com amb el treball estable de més de 2.000 persones, entre voluntaris i assalariats. Des de 1997 suma el seu esforç al de les altres 16 ONG d’ Oxfam Internacional per aconseguir major eficàcia en la seva tasca.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.