Exposició temporal de les obres finalistes i guanyadores del II Premi Internacional d’Aquarel·la i altres Tècniques sobre paper. Temàtica esportiva.

Del 11/06/2011 al 26/09/2011

En la segona edició del Premi Internacional d’Aquarel·la i altres Tècniques sobre paper. Temàtica esportiva convocat per la Fundació Barcelona Olímpica, segueix vigent la voluntat d’estimular i incentivar la creació artística que tingui l’esport com a eix central.

Tot consolidant el caire internacional del certamen, enguany s’han presentat un total de 80 creacions de 58 artistes provinents d’11 països: Espanya, Itàlia, Regne Unit, Sèrbia, Argentina, Veneçuela, Uruguai, Costa Rica, Mèxic, Colòmbia i Perú, arribant gairebé a triplicar la participació de la primera edició.

La selecció d’obres que constitueixen la mostra -que es podrà visitar fins a l’11 de setembre de 2011- consta de 3 obres guanyadores i 14 finalistes, una tria que respon als criteris i valoracions dels membres del jurat, format per personalitats d’àmbits tan diversos com la crítica d’art, el comissariat d’exposicions, la docència universitària o la gestió cultural i esportiva.

Aquesta exposició és, doncs, el resultat del treball d’artistes i professionals del sector que contribueixen a donar forma al projecte divulgatiu de la Fundació Barcelona Olímpica en la difusió de l’esport. Us convidem a gaudir-la!

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.