Exposició temporal de les obres finalistes i guanyadores del III Premi Internacional d’Aquarel·la i altres Tècniques sobre paper. Temàtica esportiva.

Del 05/10/2012 al 30/11/2012

Aquesta mostra és una retrospectiva de les obres finalistes i guanyadores de la 3a edició del Premi Internacional d’Aquarel·la i altres Tècniques sobre paper. Temàtica esportiva organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica.

La selecció d’obres exposades respon als criteris i valoracions dels membres del jurat, procedent de l’àmbit de la crítica d’art, el comissariat d’exposicions, la docència universitària o la gestió cultural i esportiva.En la vocació de la Fundació segueix vigent, any rere any, la voluntat d’estimular i incentivar la creació artística amb l’esport com a eix central.

S’han rebut un total de 83 creacions, 55 més que en la primera edició. 58 artistes presentats. La procedència dels participants és de diversos punts d’Espanya, Alemanya, França, Sèrbia, Grècia, Costa Rica, Veneçuela, Trinitat i Tobago i Mèxic. S’han emprat una gran varietat de materials i tècniques com ara l’aquarel·la, el collage, el llapis, el carbó, la tinta, l’acrílic, el retolador, el fil de seda, la tinta xinesa, el lleixiu, el pastel, el guix o el grafit.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.