Godó: molt mès que tennis

Del 15/03/2011 al 12/06/2011

Als seus prop de 60 anys d’història, el Barcelona Open Banc Sabadell – Trofeu Conde de Godó s’ha convertit en molt més que un torneig internacional de tennis.

Després de la seva fundació al 1953 per Carlos Godó Valls com herència de les competicions tennístiques celebrades al començament del segle XX a Barcelona, el gran prestigi aconseguit per aquest trofeu a tot el món no se centra només a les pistes de terra batuda del Reial Club de Tennis Barcelona, sinó que també està molt estretament relacionat amb la vida social de la ciutat, que durant la tercera setmana d’abril es cita a la seva graderia i al Village. La presència de moltíssims números u d’aquest esport, com Rod Laver, Manolo Santana, Neale Fraser, Roy Emerson, Ivan Lendl, Mats Wilander, Guillermo Vilas, Manuel Orantes, Bjorn Borg o Rafa Nadal ha contribuït a potenciar el torneig i situar-lo entre els millors del món de la seva categoria.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.