I Premi Internacional d’Aquarel·la Esportiva

Del 29/06/2010 al 01/09/2010

El Museu Olímpic i de l’Esport acollirà des del 28 de juny de 2010 l’exposició nascuda del I Premi Internacional d’Aquarel·la Esportiva, organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica. En la mostra, que es podrà visitar durant tres mesos, s’exposaran una vintena d’aquarel·les, entre guanyadores i finalistes, seleccionades per un jurat expert.

En aquesta edició, i tot coincidint amb els Campionats d’Europa d’Atletisme que tindran lloc a la ciutat aquest estiu, s’ha definit l’atletisme com a temàtica central. La velocitat, la força i la superació dels atletes queda plasmada en obres realistes, abstractes o figuratives, sempre sota el traç àgil i lliure que permet la tècnica de l’aquarel·la. Així, autors de procedències, edats i trajectòries artístiques ben diverses se citen al Museu per il·lustrar la vessant artística de l’esport, el gran oblidat de la història de l’art occidental.

Amb el suport de:

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.