Paris 2024. Games Wide Open

Del 14/05/2024 al 02/03/2025
Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch

A la Sessió del Comitè Olímpic Internacional, celebrada del 13 al 17 de setembre de 2017 a Lima (Perú), la candidatura francesa va ser triada com a seu olímpica i paralímpica dels Jocs d’estiu del 2024 i la ciutat de Los Angeles com a seu olímpica i paralímpica dels Jocs d’estiu del 2028. Amb aquesta elecció, París organitzarà per tercer cop uns Jocs Olímpics d’estiu després de les experiències de 1900 i 1924.

Des del primer moment, la candidatura de París 2024 ha tingut clar la importància d’obrir els Jocs als carrers i els llocs més significatius de la ciutat de París amb la voluntat de compartir a la gent possible les emocions que genera l’organització d’uns Jocs.

Us convidem a endinsar-vos en aquest espai on explicarem diferents temàtiques relacionades amb aquests Jocs i les seves curiositats.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.