“Rememorar la glòria” Selecció de fotografies de Wanquan Sha de l’estadi Niu d’Ocell

Del 21/11/2013 al 30/11/2013

El fotògraf Wanquan Sha, membre de l'Associació de Fotògrafs de la Xina, director adjunt de la secció fotogràfica de la Societat per a la Promoció de la Cultura Xinesa i vicepresident de l'Associació de Fotografia per a Aficionats Entusiastes de Pequín.

Des de la clausura dels Jocs Olímpics de Pequín, ha estat apuntant al Niu d’Ocell, l’estadi principal dels Jocs, amb la seva càmera. Mostrar imatges espectaculars del Niu d’Ocell es va convertir en un somni. Des de llavors, les seves fotografies s’han publicat en revistes professionals, entre les quals s’inclouen China Photo Press, Popular Photography, Photo World i Canon Circle. Alguns dels seus treballs han guanyat premis en exposicions fotogràfiques organitzades per l’Associació de Fotògrafs de la Xina. Al juliol de 2012, China Photographic Publishing House va publicar un àlbum titulat Look Back in Glory (Rememorar la glòria). Jacques Rogge, expresident del Comitè Olímpic Internacional (COI), va redactar un perfil per a l’àlbum, que es va incloure en la col·lecció permanent del Centre d’Estudis Olímpics del COI i la Unió Mundial de Ciutats Olímpiques a l’octubre de 2012. L’exposició fotogràfica s’ha presentat a Pequín, Berlín i Seül des de juliol de 2012.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.