‘Summits of my life by Kilian Jornet’

Del 29/04/2015 al 26/07/2015

Kilian Jornet (1987) va créixer en un refugi de muntanya del Pirineu català a 2.000 metres d’alçada, on les muntanyes sempre van ser el seu terreny de joc. Des de petit els seus pares li van inculcar la passió per la natura, i ben aviat va desenvolupar una gran passió pels esports de muntanya i una aptitud natural per a l’aventura i els reptes físics, que s’han anat incrementant amb la seva experiència.

Sis vegades guanyador de l’Skyrunner World Series, tres vegades guanyador de l’exigent Ultra Trail du Mont blanc i guanyador en diverses ocasions del campionat del món d’esquí de muntanya, l’afinitat d’en Kilian amb la muntanya i la passió per superar el seus propis límits el van portar a plantejar-se un nou repte personal: el projecte Summits of My Life.

A Summits of My Life en Kilian intenta establir rècords d’ascens i descens d’algunes de les muntanyes més emblemàtiques del món. El projecte s’inspira en uns valors i una manera molt personal d’entendre la muntanya, pura i minimalista. Aquesta exposició és, doncs, una finestra a l’univers d’aquest esportista inclassificable. Endinsa’t en l’aventura!

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.