TOKYO 2020. L’esport com a eina per canviar el món.

Del 01/06/2021 al 16/01/2022
Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch

A la 125a Sessió del Comitè Olímpic Internacional, celebrada el 7 de setembre de 2013 a Buenos Aires, la candidatura japonesa va ser escollida com a seu olímpica. El Comitè Organitzador va defensar el poder que té l’esport com a eina per portar esperances i somnis a les zones que van resultar afectades pels greus desastres naturals que va patir Japó l’any 2011.

L’any 2020, la pandèmia de la COVID-19 va provocar una decisió inèdita en la història de l’olimpisme: l’ajornament del màxim esdeveniment esportiu per primera vegada a la història. Finalment, les dates fixades per a l’organització dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio van ser del 23 de juliol al 8 d’agost de 2021, Jocs Olímpics, i del 24 d’agost al 5 de setembre d’aquest mateix any, Jocs Paralímpics.

El Comitè Organitzador vol passar a la història per haver organitzat els Jocs Olímpics i Paralímpics més sostenibles de la història.

Instruccions Carpa Koi

Organitza

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn #yokosotokyo

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.