V Concurs Internacional d’Humor Gràfic Esportiu

Del 01/10/2015 al 01/11/2015

La Fundació Barcelona Olímpica i la Unió de Federacions Esportives de Catalunya han convocat aquest concurs per contribuir a què l'esport com a manifestació genuïna de la vida moderna, inspiri els artistes, els estimuli i incentivi per crear a través de l'humor, un llenguatge entenedor que esborra fronteres.

Aquest Concurs recull el talent de creadors d’arreu del món, els quals han aportat a través de l’humor elements de crítica i reflexions profundes sobre el món de l’esport, sense deixar de banda el somriure.

En aquesta edició, s’hi han presentat 342 obres de 205 artistes procedents de 28 països. La selecció d’obres exposades –les guanyadores i les finalistes– respon als criteris i les valoracions dels membres del jurat format per representats de la premsa esportiva, de l’art i de la gestió cultural.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.