VI Premi Internacional Fundació Barcelona Olímpica · Art sobre paper

Del 28/07/2015 al 27/09/2015

L’aposta ferma de la Fundació Barcelona Olímpica per il·lustrar que el vincle entre art i esport segueix més vigent que mai, es demostra, una vegada més, en l’èxit de participació d’aquesta sisena convocatòria, la més elevada en la història del certamen.

La selecció d’obres exposades –les guanyadores i finalistes d’aquesta edició– respon als criteris i les valoracions dels membres del jurat, professionals del món de la crítica, el comissariat d’exposicions, la docència universitària i la gestió cultural.

Un any més, la Fundació segueix treballant per estimular i incentivar la creació artística que té l’esport com a eix central i per seguir explorant les múltiples possibilitats que inspiren el talent latent d’aquest gènere.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.