Fallada 2020 del jurat de la X del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica

Reunit el jurat format per: Juli Pernas, representant del Patronat de la Fundació Barcelona Olímpica; Romà Arranz, ex professor de Belles; Raquel Medina, crític de l’associació catalana de crítics ACCA i internacional AICA; i Anna Comellas, doctora en Belles Arts amb un gran recorregut, s’ha determinat, després d’una renyida final, que els guanyadors d’aquesta X edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:

1er Premi: Salto al Vacío II: Montserrat Mechó VS Yves Klein, de Belén Mazuecos.

2on Premi: Peveter encès, de Mireia Mateo

3er Premi: Siempre hay un comienzo para cada historia, de Oscar Santasusagna

Els guanyadors juntament amb els finalistes s’exposaran a la Sala Temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch a partir del 2 de febrer.

Recordem que aquest certamen internacional compta amb diversos premis en metàl·lic: 2.500€ (1º premi), 1.800€ (2º premi) i 1.200€ (3º premi).

Finalistes:

Aguadas – Maite Pinto