Falten 4 anys, però les diferents àrees de l’organització dels JJOO de Tòquio treballen sense parar per organitzar uns Jocs històrics

El llegat de Barcelona i la seva gestió segueix tenint interès mundial. Per segona vegada en aquest mes, la Fundació Barcelona Olímpica ha rebut una delegació del Comitè Organitzador dels JJOO de Tòquio 2020.

Juli Pernas, director del Museu Olímpic, ha estat l’encarregat de solucionar aquells dubtes dels membres del comitè organitzador: Shigeki Tomiyama, Dentsu Sports Dept. Tòquio 2020 Project Office Supervisor, Tomoyasu Higuchi, Dentsu Sports Dept. Tòquio 2020 Project Office Manager, Soichi Ono, Dentsu Creative Planning Dept. Supervisor i Masahiro Nishino, Nomura co. Manager.