Gala BREAKING, el nou esport olímpic que estarà a París 2024

La gala Breaking s’ha desenvolupat a l’Auditori del Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch.

Sota la tutela de Josep Maria Moreno, president de la Federació Catalana de Ball Esportiu, en la gala conduïda per Noemí Espigares i Angel Patiño, bboy Kadoer, ha lliurat els premis de les diferents categories i s’ha reconegut la labor de clubs i jutges.
La gala també ha comptat amb una taula rodona composta per 3 generacions del Breakers els qui a través de les seves vivències ens han comptat l’origen del breaking a Catalunya, la realitat actual del mateix i els desitjos i objectius del breaking futur.

De la mà de DJ Oli Boy els bboys i les bgrils: Clav, Juver, Sheka, Jandro, Karajos, Mou-G, Aleman, Valen, Jess, Fúria, Dylan entre altres s’han acostat a la sala polivalent per a gaudir d’una sessió de breaking.