Gay de Liébana, Cardenal i Collet, ponents d’excepció en el fòrum José Figueras “Futbol i tennis, dos models d’esport professional”

La Real Federació Espanyola de Tennis, la Fundació del Tennis Espanyol i el Grup Godó han realitzat en el Museu Olímpic el Fòrum José Figueras, l’objectiu del qual és la promoció i divulgació dels valors de l'esport, especialment del tennis.

L’acte va comptar amb tres ponents d’excepció: Miguel Cardenal, Secretari d’Estat per a l’Esport; Gay de Liébana, doctor en Economia i Dret, i Joan Collet, president de l’Espanyol des de l’any 2012 i directiu de la Real Federació Espanyola de Futbol des d’aquest any 2013.

El fòrum José Figueras ha congregat figures en actiu, dirigents, entrenadors i personalitats vinculades a l’esport mitjançant conferències i debats: Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica; Santi Siquier, cap del servei territorial d’Esports de la Generalitat de Catalunya i els membres de la directiva de la Real Federació Espanyola de Tennis: Marcos Romagosa, Albert Agusti, Domingo Goenaga, Jose Antonio Pereido, Mikel Aguirre, Fenando Garcia Armengol i Albert Costa, entre altres.

Gay de Liébana, doctor en Economia i Dret, exerceix de professor titular d’Economia Financera i comptabilitat a la Universitat de Barcelona i ha donat el seu punt de vista de la realitat econòmica actual per la qual passa l’esport en general i aquests dos esports en particular.