Guanyadors de la IX edició del PREMI INTERNACIONAL FUNDACIÓ BARCELONA OLÍMPICA · Art sobre paper

Reunit el jurat format per Romà Arranz, professor de l'Escola Massana, Centre d'Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d'art membre de ACCA-AICA; Miriam Alcaraz, directora del Centre Cultural La Casa Elizalde; Antoni Benages, artista plàstic i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, s'ha determinat, després d'una renyida final, que els guanyadors d'aquesta ix edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:

1º premi: Alè (Llapis grafit) de Francisco Martínez

2º premi: Vela en azules (Mixta) de Victoria Esgueva

3º premi: Le match après la pluie (Aquarel·la, tinta i collage) de Eugenio Vega

Els guanyadors juntament amb els finalistes s’exposaran a la Sala Temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch a partir del 12 de març de 2019.

Recordem que aquest certamen internacional compta amb diversos premis en metàl·lic: 2.500€ (1º premi), 1.800€ (2º premi) i 1.200€ (3º premi).