Gustavo Chelles, dissenyador de la torxa olímpica i paraolímpica de Rio 2016 i Xavier Costa Porta, director i propietari de l’empresa catalana Recamlaser, han visitat el Museu Olímpic.

Juli Pernas, director del Museu Olímpic, ha rebut a Chelles i Costas.

Gustavo Chelles, dissenyador i enginyer brasiler va ser el guanyador del concurs, organitzat pel Comitè Organitzador de Rio 2016, on un total de 76 candidats van presentar les seves propostes de torxes olímpiques.

Xavier Costa és el director i propietari de la filial Recambaser Brasil. Ha estat el màxim responsable del projecte pel qual l’empresa catalana Recambaser, amb filial a Brasil (requisit indispensable imposat pel CORio2016 per formar part del concurs públic), serà l’encarregada de la producció de les torxes olímpiques i paralímpiques de Rio 2016.

Vídeo de la presentació oficial de la Torxa