I Gala del Patinatge en el Museu Olímpic

Una cita molt especial per a la Reial Federació Espanyola de Patinatge, la I Gala Anual del Patinatge. Maite Fandos, tinenta d’alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esport de l’Ajuntament de Barcelona i Gerard Figueres, director del Consell Català de l'Esport, acompanyats de Carmelo Paniagua, president de la RFEP, van ser els encarregats de lliurar els guardons als condecorats.

Les insígnies d’Or a Carlos Feriche, seleccionador nacional d’hoquei sobre patins entre el 2005 i el 2014, i Mª Carmen Izquierdo, periodista de dilatada i prestigiosa trajectòria, van ser els premis més destacats. Per la seva banda, Catxo Ordeig, seleccionador nacional d’hoquei sobre patins entre l’any 2000 i el 2005, va rebre l’Àguila de Plata de la RFEP i va copar les majors ovacions de l’auditori del Museu Olímpic.

En aquest primer any, la gala ha tingut un component retrospectiu, tot premiant un bon nombre de jugadors i patinadors que han marcat la història del patinatge en l’última dècada.