II edició de l’Anuari del waterpolo català

La Federació Catalana de Natació,la Unió de Federacions Esportives de Catalunya i Dani Pajuelo han presentat la II edició de l'Anuari del waterpolo català al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

A la presentació, l’autor, Dani Pajuelo, ha estat acompanyat, a més, d’Enric Bertrán, president de la FCN i David Moner, president de la UFEC, dues entitats que col·laboren estratement EN aquesta obra. Tant Moner com Betrán han felicitat a l’autor per la iniciativa i han agraït el seu esforç, a més de valorar molt positivament el llibre.

El llibre, de 128 pàgines, inclou les categories absolutes, juvenils i cadets dels 34 clubs que practiquen waterpolo a Catalunya. D’entre les novetats d’enguany, destaca especialment el pròleg de Manel Estiarte. El millor jugador de la història del nostre país resumeix la seva visió del waterpolo actual i analitza la seva vinculació amb l’esport que el va portar al màxim reconeixement mundial. En total, el llibre inclou 144 equips, uns 2.100 jugadors i jugadores, 160 àrbitres i 300 tècnics i directius. Tot, amb una major presència de dades dels jugadors de Divisió d’Honor, la incorporació de la categoria cadet masculina i femenina i l’ampliació de la secció dels àrbitres internacionals. També s’ha comptat amb l’article d’opinió del director tècnic de la Federació Catalana de Natació, Quim Colet.