Inauguració de l’exposició: ‘Club Centenari: Club Natació Barcelona’

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i Bernat Antràs, president del Club Natació Barcelona, han estat els encarregats d’inaugurar l’exposició “Club Centenari: Club Natació Barcelona”.

L’exposició “Club Centenari: Club Natació Barcelona”  ha comptat amb la col·laboració de Valentí Ambrós, soci del CNB, que ha estat l’encarregat de documentar-se i verificar la història esportiva i social del Club.

El Club Natació Barcelona fou fundat l’any 1907 gràcies a la iniciativa de Bernat Picornell i un grup d’amics que anaven habitualment al desaparegut Gimnàs Solé de Barcelona, lloc on es va establir la seu social fundacional de l’entitat.

L’exposició podrà ser visitada en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch fins al 2 de desembre.