Inauguració de l’exposició sobre Pequín i Barcelona com a seus Olímpiques

L’exposició “Tu i jo som amigues: diàleg entre ciutats olímpiques” estarà en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona fins al 15 de desembre. L’exposició mostra l’estil i la cultura de Pequín i Barcelona com a seus de les Olimpíades.

Organitzada per la Fundació per al Desenvolupament de la Ciutat Olímpica de Pequín en cooperació amb la Fundació Samaranch i la Fundació Barcelona Olímpica, l’exposició està dividida en quatre parts: “Celebració meravellosa”, “Passió permanent”, “Olímpics en la cultura xinesa” i “Adolescents en els esports de gel i neu”.

D’acord amb l’organització, l’objectiu d’aquesta exposició és “promoure l’esperit olímpic i difondre la cultura olímpica (…), promovent intercanvis i cooperació entre les dues ciutats i millorant la imatge internacional” d’ambdues.

Els visitants poden veure a les mascotes dels Jocs Olímpics d’Hivern de 2022, Bing Dwen Dwen i Shuey Rhon Rhon, fotografies de les instal·lacions olímpiques i imatges de moments de Barcelona 1992 i Pequín 2008, com les inauguracions dels Jocs.