Inauguració de l’exposició: UNIÓ ATLÈTICA D’HORTA

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’esport de l’Ajuntament de Barcelona; Jordi Bonet, vice-president de la Federació Catalana de Futbol; Francisco Carmona, president de la Unió Atlètica d’Horta i Carlos Prieto Gómez, delegat del Govern a Catalunya han estat els encarregats d’inaugurar l’exposició “Club Centenari: UA d’Horta” que ha comptat amb la presència de Juli Pernas, membre del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica, Lluis Rabell, regidor del Districte d’Horta-Guinardó i els membres de la junta directiva del club UA d’Horta entre d’altres.

L’exposició “Club Centenari: UA d’Horta”  ha comptat amb la col·laboració de Sebastián Carrillo, membre de la junta i soci de la Unió Atlètica d’Horta, que ha estat l’encarregat de documentar-se i verificar la història esportiva i social del Club durant aquests 101 anys.

Franncesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha recordat als presents que en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch es podrà visitar, fins al 21 de gener de 2024, l’exposició dedicada al Unió Atlètica d’Horta, emblemàtic club de Barcelona que aquest any compleix 101 anys.