Inauguració oficial de l’exposició ‘Ciutat de neu i gel. Beijing’

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, acompanyada de la família Samaranch ha estat l'encarregada d'inaugurar oficialment l'exposició “Ciutat de neu i gel. Beijing” organitzada per la Fundació per al Desenvolupament de la Ciutat Olímpica de Beijing i la Fundació Samaranch, amb la col·laboració de la Fundació Barcelona Olímpica.

Entre els assistents a l’acte es trobava la Sra. Lin Nan, Cònsol General de la Xina a Barcelona i la Sra. Liu Yin, sotsdirectora d’OCDF, qui va fer lliurament a la Fundació Barcelona Olímpica de les publicacions “Olympic City Forever 1896-2012” i “Winter olympic cities” que passaran a formar part del fons documental del Centre d’Estudis Olímpics.

L’exposició “Ciutat de neu i gel. Beijing” commemora els deu anys de la celebració dels xxix Jocs Olímpics d’Estiu a la ciutat xinesa de Beijing l’any 2008 i pretén difondre la celebració dels xxix Jocs Olímpics d’Hivern a la mateixa ciutat l’any 2022.

L’exposició podrà ser visitada en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch fins al 27 de maig.