Inaugurada oficialment l’exposició de “Tòquio 2020 L’esport com a eina per a canviar el món”

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica ha rebut a Yasushi Sato, Cònsol General del Japó a Barcelona en les instal·lacions del Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch on es troba l’exposició dedicada a “Tòquio 2020”. Durant el recorregut van estar acompanyats de Francesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica, entitat gestora del Museu Olímpic de Barcelona.

Aquesta exposició recull la cultura i història japonesa, així com els esports de nova incorporació al programa olímpic i el leitmotiv d’aquests Jocs Olímpics “Be better, together. For the planet and the people” fent referència a la sostenibilitat i cura del planeta.

L’exposició “Tòquio 2020 L’esport com a eina per a canviar el món” forma part del taller en família “Penja la teva samarreta olímpica”, un taller dedicat als més petits on podran descobrir de manera dinàmica i divertida la història i la cultura japonesa a través de l’esport.

L’exposició i el taller estaran oberts al públic fins al 16 de gener del 2022.