James Citrin membre del Comité de Direcció de l’International Tennis Hall of Fame d’Estats Units, ha estat la mà innocent del sorteig d’entrades pel Barcelona Open Banc Sabadell 2014 – 62 Trofeu Conde de Godó

Les 5 invitacions per assistir al Trofeu Godó són per a:

Oscar Roig

Agustina Vázquez

Ofir Horen

Mari Carmen Bayón

Helio Lazzari

Amb motiu del Mobile World Congress James Citrin, empresari americà de tecnologia i telecomuncacions i membre del Comitè de direcció de Hall of Fame, es va apropar al Museu Olímpic a visitar l’exposició “El Tennis i els Jocs Olímpics”.

Recordar qeu la exposición “El Tenis y los Juegos Olímpicos estará hasta el 30 de abril, en la Sala Polivalente del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, y que cada jueves, hasta el 17 de abril, se hará un sorteo de 5 entradas dobles para el Trofeo Conde de Godó.