‘Javier del Arco, mestre del motor’ familiars i amics del periodista s’han reunit per rendir tribut a tota una carrera professional

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica, ha estat l'encarregat de donar la benvinguda a tot un auditori ple d'amants del motor i del treball de Javier del Arco, un home que va fer de la seva passió la seva professió.

L’acte ha comptat amb una taula rodona integrada per col·legues de professió de Javier del Arco: Maria Àngels Pujol, Manel Garriga, Àlex Vergés, Enric Roca i Miquel Arderiu. Aquests han estat els integrants del col·loqui moderat per Raül Vázquez, comissionat de l’exposició.

Josefina Cristià, vídua de Javier del Arco, juntament amb els seus fills Eric i Victor han agraït a tots els col·laboradors les seves anècdotes i records que han fet possible aquesta exposició. ‘Javier del Arco, mestre del motor’ romandrà al Museu Olímpic fins al 16 d’abril.