Jordi Font Ferrer, snower català, visita el Museu Olímpic com assesor per l’espai d’Esquí i Snow

Jordi Font és el català olímpic amb millor posició a uns Jocs Olímpics d’Hivern. A Torino 2006, en seva primera participació en la modalitat de boardercross, va obtenir diploma olímpic al quedar en quarta posició. Jordi va competir amb una luxació a l’espatlla,  lesió que va patir uns dies abans a l’entrenament quan un company li va caure a sobre.

El seu palmarès es caracteriza  per guanyar diverses vegades el campionat d’Espanya en les modalitats de slalom gegant i dual i el quart lloc a la Copa del Món del 2002 disputada a Valle Nevado (Xile).

Font ostenta el tercer millor resultat en la història dels Jocs Olímpics d’Hivern de la delegació espanyola, solament superat pels germans Paco i Blanca Fernández – Ochoa, or Sapporo’72 i bronze Albertville’92, respectivamente. Actualment les dues úniques medalles en uns Jocs Olímpics d’Hivern en la modalitat d’esquí.