Jordi Pujol ha estat el convidat d’honor de la inauguració de l’exposició ‘Records de Miquel Poblet’ en el Museu Olímpic

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica; Ivan Tibau, Secretari General de l’Esport; Josep Bochaca, president de la Federació Catalana de Ciclisme; María Elena Pérez, alcaldessa de Montcada i Reixac i Josep Sahún, president del club Sprint i promotor de l'exposició i dels homenatges a Miquel Poblet van ser els encarregats de contextualitzar la història i el context que es vivia en els anys en què Miquel Poblet se situava entre els grans esprinters del ciclisme mundial i un referent del ciclisme català.

Després de l’acte d’inauguració, Nùria Lavilla – coorganitzadora de l’exposició– va ser l’encarregada de fer una petita presentació dels objectes i records de la trajectòria del ciclista. Miquel Poblet va guanyar dues edicions de la Milà-Sanremo, dues edicions de la Volta a Catalunya, va quedar campió d’Espanya en diverses ocasions, va aconseguir 26 victòries d’etapa en grans voltes i va anar el primer ciclista de tot l’Estat a vestir el mallot groc del Tour de França.

Fins al 6 d’abril podrem gaudir de l’exposició que ens remunta al passat de l’esport de la mà d’un dels pioners del ciclisme. “Records de Miquel Poblet” es troba a la sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.