Josefina Cristià, vídua de Javier del Arco, juntament amb el seu fill Victor i el seu nét, visita l’exposició dedicada al periodista

La família ha volgut veure els preparatius per a la presentació oficial del dijous 12 de gener a les 19:00h al Museu Olímpic, on familiars i amics de Javier del Arco, rendeixen un tribut al seu treball.

Josefina ha col·laborat estretament amb el departament d’exposicions de la Fundació Barcelona Olímpica, amb la finalitat de destacar els objectes, articles, fotografies i anècdotes més rellevants de la vida de Javier. La Fundació vol fer extensible els agraïments a aquells col·laboradors: periodistes, entitats, empreses amics i col·legues de professió, etc. que ens han obert les seves portes i ens han prestat part del seu temps.