Juan Antonio Samaranch Salisachs visita el Museu Olímpic i de l’Esport

Francesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha rebut a Juan Antonio Samaranch, Jr. vicepresident primer del Comitè Olímpic Internacional (COI) i entre els diferents càrrecs que ostenta es destaca com a membre del Consell de Olympic Channel Services SA, membre delegat de Broadcast rights i president del consell de Olympic Channel Services SL
Juan Antonio Samaranch, qui estarà com a ponent en la XIV edició del Fòrum Olímpic que se celebrarà en els dies 5, 6 i 7 d’octubre i que tractarà el tema de l’afectació de la COVID en l’esport, ha volgut visitar les instal·lacions del Museu Olímpic i visitar l’exposició temporal “Tòquio 2020” vinculada amb els Jocs Olímpics de Tòquio que donaran principi el divendres 23 de juliol.
Recordar que a les 12 del matí del 23 de juliol el Museu Olímpic projectarà a l’Auditori la Cerimònia d’Inauguració dels Jocs Olímpics.