Juan Carlos Unzué presenta el seu llibre “Una vida plena” escrit per Ramón Besa, Marcos López i Luís Martín.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’Esports de Barcelona, ha estat l’encarregat de donar la benvinguda a l’auditori del Museu Olímpic, autoritats del món de l’esport i la premsa que no s’han volgut perdre l’ocasió de donar tot el seu suport a Unzué en la presentació del seu llibre “Una vida plena” que narra la seva història.

Unzué, molt emocionat, ha volgut agrair aquest suport a tots els seus amics presents a l’auditori entre els quals es trobava el jugador Carles Puyol. Tots els beneficis obtinguts amb la venda de llibre es destinaran a la Fundació que ha creat Unzué i es dedicaran a la lluita contra l’ELA.