Juli Pernas presenta el seu llibre: ‘Societat i esport. Les polítiques esportives a l’Ajuntament de Barcelona i les escoles d’iniciació esportiva. (1979-1987)’

Marta Carranza presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d’esports per l’Ajuntament de Barcelona ha estat l’encarregada de donar la benvinguda als assistents a l’acte de la presentació del llibre i de la taula rodona composada per: Francesc Segura, exdirector d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona; Joan Durà, expresident del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona; Rafel Niubó, secretari General UBAE; i Mado Madonar, extècnica de l’Àrea de Joventut i Esports.

L’acte va comptar amb la presència de tècnics i dirigents del món de l’esport que van formar part d’aquell primer grup d’apassionats per l’esport i que van fer de la ciutat de Barcelona un referent estatal de l’esport quant a les polítiques esportives i les primeres escoles d’iniciació esportiva.Gràcies a Joan Manel Surroca per la seva col·laboració com a moderador de l’acte, el qual el podreu veure en streaming a través de Facebook live en la pàgina del Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch.