la bandera dels Eurogames 2008 formarà part del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

Les Panteres Grogues, en motiu del seu 20è aniversari, han donat  a Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, la bandera dels Eurogames 2008. Barcelona va ser la primera ciutat del sud d’Europa a organitzar els EuroGames, un esdeveniment sota la supervisió de la Federació Europea de l’Esport Gai i Lèsbic. L’entitat Panteres Grogues va assumir el repte i va aconseguir impulsar l’esdeveniment amb més de 5.300 participants de 34 països diferents.

Maite Fandos ha recordat que el proper dia 17 de maig és el Dia Internacional contra l’Homofòbia” y ha remarcat “la implicació de l’Ajuntament de Barcelona en la lluita contra l’homofòbia, ja que l’esport a la capital catalana es treballa en diferents àmbits per fomentar la igualtat, la cohesió social i els valors positius, com la tolerància i el respecte”.

Jacques Schoofs, , president de Panteres Grogues, ha remarcat la importància de donar visibilitat al col·lectiu LGTB dins de l’esport perquè és un exemple per a l’esport d’elit així com els clubs i entitats esportives per tal de ser oberts davant del col·lectiu i davant d’aquells esportistes que en formen part.