La biblioteca Francesc Boix del Poble Sec va acollir la conferència “L’Olimpíada Popular de 1936 : Barcelona, seu olímpica antifeixista’

Aquest cicle de conferències sobre l'Olimpisme és una iniciativa sorgida des del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch (CEOE-JAS), de la Fundació Barcelona Olímpica, i Biblioteques de Barcelona.

Va comptar amb la presència del professor Xavier Pujadas i Martí, de la Facultat d’Esports de Blanquerna i coautor del llibre “L’Altra olimpíada: Barcelona’36 : esport, societat i política a Catalunya (1900-1936)”.

Entre els assistents es trobava Mònica Amat, sotsdirectora de Gestió Econòmica de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.