La ciutat, espai de pràctica esportiva. Dimecres 9 de juny a les 17 hores, jornada virtual.

La jornada “L’esport com a eina de salut. La ciutat, espai de pràctica esportiva” del cicle de conferències “el valor de l’esport en el segle XXI” es realitzarà el dimecres 9 de juny a les 17 hores, via Streaming en les instal·lacions del Museu Olímpic i es retransmetrà a través de la pàgina web www.museuolimpicbcn.cat i del canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica.

Inscriu-te a les jornades

En aquesta edició, seguim reflexionant sobre l’entorn de l’esport com a eina de salut, però posarem el focus a la ciutat com a important escenari per a la pràctica esportiva. La pandèmia que hem viscut ha fet que cada cop més gent surti al carrer a practicar esport. Aquesta tendència ha vingut per quedar-se? Quines són les necessitats de la ciutat? Quines són les tendències esportives que podem trobar? Com combinen els centres esportius la pràctica esportiva indoor amb la pràctica a l’aire lliure?

La jornada coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño comptarà amb la presència de:

• Juan-Andrés Hernando López: Arquitecte Urbanista, especialitzat en Espais per a la gestió “Activa i positiva”.

“L’educació, l’esport i la recreació com a “espais vitals” per a facilitar el benestar saludable i sostenible de les persones. L’urbanisme condiciona les nostres vides”

• Jordi Cavero Buscató: Gerent de Serveis d’Esport. Diputació de Barcelona.

“L’esport és un dret per a tothom, en aquest sentit el medi natural es presenta com un escenari idoni, obert i de lliure accessibilitat per a la ciutadania. Els itineraris esportius de la província de Barcelona configuren una xarxa territorial amb gran potencial per donar suport a la pràctica esportiva outdoor: caminar, marxa nòrdica, córrer, anar amb bici..”

• Alba Gamell: Presidenta del Club Beach Tennis Barcelona i Responsable del Tennis Platja Català en la Federació Catalana de Tennis.

“L’experiència i visió de la ciutat i els espai de pràctica esportiva a l’aire lliure, especialment la zona de platges i el litoral barceloní

• Carles Meilan: president de CET10

“Des dels centres esportius ens hem hagut d’adaptar a les necessitats i demandes dels nostres clients”

Inscriu-te al butlletí de conferències i descobreix la pròxima.

El cicle de conferències “El Valor de l’esport en el segle XXI” està organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb el Institut Barcelona Esports.