La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat la cursa popular “40 anys” per celebrar el seu aniversari.

El Museu Olímpic i de l’Esport va ser l’escenari triat per a la presentació de la cursa, de 7 quilòmetres, que unirà les seus de Catalunya Ràdio, a Barcelona, i TV3, en el municipi barceloní de Sant Joan Despí

Coincidint amb el naixement de la CCMA la carrera se celebrarà el 18 de juny. Les inscripcions es poden fer a través de web www.ccma.cat  i el recaptat es destinarà a la Marató de TV3.

El periodista Xavier Bonastre, director de La Cursa, juntament amb Rosa Romà, presidenta de la CCMA; Jordi Borda, director de Catalunya Ràdio, i Sigfrid Gras, director de TV3 van informar, a un auditori ple de cares conegudes de la tele i la ràdio, de l’excepcionalitat de l’esdeveniment.

Aquells participants que vulguin visitar el Museu Olímpic simplement haurà de presentar el dorsal de la carrera en la recepció del Museu i podran obtenir un 2×1 en la compra d’entrades.