La cursa de la Mercè més sostenible

David Escudé, regidor d’Esport de l’Ajuntament de Barcelona i José Luís Blanco, director esportiu, han presentat les novetats d’aquest any de la cursa de la Mercè.

Entre el més destacat les mesures de sostenibilitat, a les ja existents d’altres anys com l’acord amb Aigües de Barcelona per als avituallaments – substitució de gots de plàstic per gots compostables –, se suma l’eliminació de plàstics en el transport de les samarretes, la recollida de xips blancs i la reutilització de palets transport.

El presentador, Xavier Bonastre (periodista de Tv3), ha pujat a l’escenari el veterà Isidre Ferrer, qui pràcticament ha participat en totes les edicions de la cursa de la Mercè i al gunayador de las dues últimes edicions i recorman de la Cursa el atleta Mourad El Bannouri, que intentarà revalidar el títol aquest diumenge 29 de setembre.

IMPORTANT: presentant el dorsal de la Cursa de la Mercè es tindrà un descompte del 50% en l’entrada del Museu Olímpic (vàlid per a dues persones fins al 31 de desembre)