La fletxa commemorativa dels 20 anys de Barcelona’92 ja està en el Museu Olímpic

Jordi Falgueras González, president Club Arc Montjuïc, ha donat al Museu la fletxa es va llançar durant el Piromusical de la Mercè 2012, celebrat a les Fonts Màgiques de Montjuïc. Aquest acte ha format part de les accions establertes pel club amb motiu del seu 30 aniversari.

El Club Arc Montjuïc és una institució internacionalment reconeguda, va ser fundat el 19 de març de 1984 per un grup d’arquers que entrenaven en les instal·lacions del Castell de Montjuïc. Aquest club dedicat exclusivament al tir amb arc, en totes les seves modalitats, compta amb més de 300 llicències, i la seva activitat és una de les grans atraccions del Castell, on turistes i aficionats es reuneixen per admirar la precisió d’aquests arquers.