La Fundació Barcelona Olímpica ha presentat l’exposició “Les cares de l’èxit” a l’Espai Mercè Sala de TMB

Diana Argelich, responsable de continguts del Museu Olímpic i de l’Esport i comissària de l'exposició, va ser l'encarregada d'explicar el motiu i el contingut d'aquesta mostra. Entre el públic present destaca la presència de l'esportista Isidre Esteve, una de les “cares protagonistes” de l'exposició, juntament amb Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, i Santiago Torres, director de la Fundació TMB.

“Les cares de l’èxit” neix de la col·laboració entre la Fundació Barcelona Olímpica i la Fundació TMB amb la idea de promoure i difondre els valors esportius a través de les iniciatives i accions d’esportistes i exesportistes reconeguts.

“Les cares de l’èxit” es podrà visitar fins al 9 de maig, de forma gratuïta, a l’Espai Mercè Sala de TMB (intercanviador de la línia L3 i L5 de Diagonal).