La Fundació Barcelona Olímpica i Seat S.A renoven el conveni de cessió del Seat Ibiza Kit Car

Seat S.A. seguirà col·laborant amb la Fundació Barcelona Olímpica desprès la renovació del conveni de cessió temporal del Seat Ibiza Kit Car amb una temporalitat de deu anys més. El Seat Ibiza Kit Car és una maqueta desenvolupada a partir del Seat Cupra i que estarà exposada a l'espai del Motor dins de la col·lecció permanent del Museu Olímpic i de l’Esport.

Isidre López, responsable de comunicació Seat Espanya i Juan José Adrados, membre del departament Jurídic de Seat han fet possible aquest acord a través del departament de Col·lecció i Exposicions Temporals de la Fundació Barcelona Olímpica coordinat per Raül Vázquez, responsable del departament.