La Fundación Deporte Joven, del Consejo Superior de Deportes, s’ha apropat al Museu Olímpic i de l’Esport de Barcelona en visita oficial

El patronat de la Fundación Deporte Joven està format per empreses i entitats de renom del món de l'esport. Els representants de les entitats del patronat i membres de la Fundació Manuel Santos, Gemma Gort, Carolina de la Calzada, Mariano Ruiz, Gonzalo Cristóbal, Juan Contreras, Antonio Olivares, Francisco Javier Jiménez, Paloma del Río, Alfonso Jiménez, Victoria Alonso i Pilar Calzado, van ser rebuts per Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica.

La Fundación Deporte Joven i la Fundació Barcelona Olímpica són entitats sense ànim de lucre creades per a la difusió i promoció dels valors de l’esport. Ambdues entitats comparteixen la idea de l’esport com a instrument d’educació. Per aquest motiu uneixen forces i recursos per a un major abast.