La Magic Line Barcelona s’apropa al Museu Olímpic

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va ser una de les instalacions que van poder visitar de forma gratuïta els 10.000 participants de la tercera edició de la Barcelona Magic Line, una mobilització solidària a favor de les persones més vulnerables, celebrada el diumenge 28 de febrer.

L’esdeveniment , organitzat per l’Obra Social Sant Joan de Déu, va consistir en una caminada per equips no competitiva pels turons de Barcelona, en recorreguts que anaven des dels 10 fins als 40 km. La diada va concloure amb una festa final a la Plaça de la Catedral de Barcelona.

A més del Museu Olímpic, els participants de la Magic Line van poder accedir gratuïtament al Caixa Fórum, el Poble Espanyol, el MNAC, la Fundació Miró, l’Estadi Olímpic i el Jardí Botánic.