La música dels Jocs Olímpics sona a la muntanya de la mà de l’Escola Superior de Música Jam Session

Aquesta 3a edició ha comptat amb 63 activitats per a gaudir al Parc de Montjuïc, el Parc de la Cultura. Activitats culturals i d’oci per a tots els públics, amb propostes que van des d’itineraris guiats per Montjuïc, fins a espectacles de dansa, teatre, concerts, exposicions i portes obertes.

En el Museu Olímpic les alumnes de l’Escola Superior de Música Jam Session han reinterpretat algunes de les peces musicals associades als Jocs Olímpics de Barcelona 1992: Camarón, Josep Carreras, Rudolf Nuréiev, Jerry Lee Lewis, Suzanne Vega, Dionne Warwick, Eddie Grant, Joan Manuel Serrat, a més de Freddie Mercury i Montserrat Caballé.

Durant el matí del dissabte hem gaudit de la trobada de col·leccionistes. Enguany dediquem la trobada de col·leccionistes de temàtica esportiva als cromos. Alberto Pla i Jordi Goñi, membres de l’Associació per a la Promoció del Col·leccionisme, han estat els promotors d’aquesta segona trobada de col·leccionistes de temàtica esportiva en col·laboració amb Panini i la Fundació Barcelona Olímpica.