La sostenibilitat en els esdeveniments esportius. La candidatura Pirineus-Barcelona és un esdeveniment sostenible

La jornada “La sostenibilitat en els esdeveniments esportius. Desenvolupament sostenible i esport” del cicle de conferències “El valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat via streaming en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa a través del pàgina web a href=”http://www.museuolimpicbcn.cat”>www.museuolimpicbcn.cat i del canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica on podeu tornar a gaudir de la jornada.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’Esports, ha estat l’encarregat de donar la benvinguda a aquesta nova jornada del “El valor de l’esport en el segle XXI” i ha destacat la importància d’aquestes jornades, on es posen sobre la taula temes d’actualitat amb professionals del sector i la interacció directa de la ciutadania a través del xat.

La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño, ha comptat amb la presència Mònica Bosch, responsable candidatura Pirineus-Barcelona 2030; David Prieto, director de la Salomon Ultra Pirineu i Gabriel Arranz, director de Promoció i Esdeveniments Esportius de l’Institut Barcelona Esports. Des de la fila 0 hem comptat amb la col·aboració de Carles Gasol, director de projectes de Inèdit, empresa del Parc de Recerca de la UAB.

El diàleg entre els ponents i les intervencions del públic, tant del Museu Olímpic com dels participants a través del xat, han reforçat la idea del compromís de l’organització de l’esdeveniment.
És per això que s’ha destacat que la candidatura per als Jocs Olímpics i Paralímpics d’hivern Pirineus-Barcelona 2030 reforça no només les estrictes normatives i mesures imposades pel Comitè Internacional Olímpic, sinó també el desig i necessitat de millorar el territori de manera sostenible.
Mónica Bosch ha destacat que la candidatura Pirineus-Barcelona 2030 és una oportunitat que no es pot deixar passar, ja que mai les accions sobre un territori estaran sota el prisma de tantes institucions i organismes internacionals amb interès en què les coses surtin bé.
Una conferència molt interessant que pots tornar a veure AQUÍ

El cicle de conferències “El valor de l’Esport en el segle XXI” està organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb l’Institut Barcelona Esports.

Si desitja rebre newsletters i comunicacions de la Fundació Barcelona Olímpica i el Museu Olímpic de Barcelona.