La Travessia NedaMarcelona del pròxim 11 de setembre ha estat presentada al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. Aquesta primera edició es realitzarà al marc incomparable de la costa de la ciutat de Barcelona

L'acte ha estat presidit per la Sra. Maite Fandos, Tinenta d'Alcalde de Qualitat de Vida Igualtat i Esports; el Sr. Enric Beltrán, president de la Federació Catalana de Natació; el Sr. Marc Caballé, gerent de "Neda el Món"; el Sr. Carles Meilán, president de l'entitat CET 10, i el Sr. Toni fonts, responsable d'Operacions Mar.

NedaMarcelona és una prova no competitiva de 5.700 m des de la platja de Sant Sebastià fins al Fòrum. L’objectiu d’aquesta prova és gaudir de la costa de Barcelona i de l’skyline de la ciutat des del mar.

Miquel Suñer, ultrafondista, i Dani Serra, nedador de regència en aigües obertes, són dos dels nedadors que realitzaran la NedaMarcelona.

Maite Fandos, Tinenta d’Alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, ha destacat que és una ocasió única de gaudir del mar de Barcelona un dia tan especial com la Diada de Catalunya.