La visita al Museu Olímpic i de l’Esport una de les activitats concertades per a directors d’esports de la Unió Europea en la seva visita oficial a Barcelona durant els dies 25 i 26 de febrer.

Els directors d'esports de la Unió Europea van gaudir d'una grata visita a les instal·lacions del Museu Olímpic i de l'Esport. Jaime Lissavetzky secretari d'estat per a l'Esports i president del Consell Superior d'Esports, Albert Soler, director general d'Esports del Consell Superior d'Esports i Pere Alcober, president de la Fundació Barcelona Olímpica i delegat d'esports de Barcelona van exercir d'amfitrions per als directors europeus.

Després de la benvinguda al Museu Olímpic de Barcelona – realitzada per Javier Lasunción, en representació del Museu- i havent escoltat la proposta d’establir el Dia Europeu de l’Esport – de la mà de Josep Monràs, president de l’àrea d’esports de la Diputació de Barcelona-, els directors europeus van gaudir d’un tranquil recorregut per les instal·lacions del Museu Olímpic i de l’Esport tenint una especial atenció per la secció audiovisual i interactiva del recinte.