L’Associació Internacional de Centres d’Alt Rendiment Esportiu (ASPC) visita el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Amb motiu de l'Assemblea general de l’ASPC, celebrada a Barcelona, els membres del comitè executiu han visitat les instal·lacions del Museu Olímpic. Pep Escoda, responsable de Tecnologia del Centre d'Alt Rendiment del CAR de Sant Cugat i secretari de l’ASPC, ha estat l'encarregat de mostrar als delegats de Canadà, Sud-àfrica i Alemanya els espais més emblemàtics de la Barcelona Olímpica.

L’executiva estava formada per Toby Sutcliffe, representant de l’ASPC a Àfrica; Colin Stier, Danie du Toit i Susan Du Toit de HPC – University of Pretòria de Sud-àfrica. Dale Henwood del Canadian Sport Centre i Harry Baehr de l’OSP Belín.