L’Auditori del Museu Olímpic de Barcelona ha acollit l’acte en record de Robert González que va morir el maig de 2020.

Robert González va ser regidor de l’Ajuntament de l’Hospitalet entre el 1979 i el 1983, i des de 1990, i durant 12 anys, va ser coordinador i assessor de l’Àrea d’Esports de la Diputació de Barcelona. També va ser membre del Consell Assessor de la Fundació Esplai, i president del Cercle Gastronòmic i Esportiu Lucius Minicius Natalis.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i diputat d’esports de la Diputació de Barcelona va donar la benvinguda a un acte molt emotiu on van participar Mercé Olivares, Ton Andreu, Juli Pernas, Frederic Prieto, Rafel Niubó, Montserrat Garcia i Eva Gónzalez, filla del Robert i que va parlar en nom de tota la família explicant la importància i implicació del món de l’esport en la vida del seu pare.